SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Pogoji poslovanja

Svetujemo vam, da pred uporabo strani spletne trgovine pazljivo preberete spodaj navedene Pogoje poslovanja. Z uporabo spletne strani izrazite svoje strinjanje z navedenimi pogoji. Če se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da ne uporabljate Spletne trgovine Diplomat d.o.o.. Podjetje Diplomat d.o.o. si pridržuje pravico do spremembe pogojev in vsebine na spletni strani www.diplomat.si kadarkoli. Vse spremembe so zavezujoče za kupce, zato vam priporočamo, da si pred oddajo naročila ogledate aktualne pogoje poslovanja. Podjetje Diplomat d.o.o. ne odgovarja za morebitne napake v vsebini spletne strain in morebitno netočnost podatkov.

Pogoji nakupa in reklamacije

Spletna stran www.diplomat.si (v nadaljevanju Spletna stran) je spletna prodajalna v lasti podjetja Diplomat d.o.o., Sladki Vrh 2a, 2231 Sladki Vrh (v nadaljevanju Prodajalec ali podjetje ali Diplomat d.o.o.).

Za informacije v zvezi z Vašim naročilom in njegovo nas lahko pokličete na našo telefonsko številko: +386 (0)70 683 868 ali pošljete e-pošto na naslov: sales@diplomat.si

Podano naročila ali povpraševanje preko obrazca na spletni strain ali poslanega elektronskega sporočila ne pomeni sklenitev prodajne pogodbe. Prodajno pogodbo lahko sklenejo samo kupci, ki imajo stalno prebivališče v Republiki Sloveniji. Prodajna pogodba se sklene na podlagi poslanega uradnega predračuna/ponudbe. Izrecno omenjen predračun/ponudba služi kot prodajna pogodba. Prodajalec (Diplomat d.o.o.) zagotavlja točnost vsebine, podatkov, izračunov, cen in navedb le na predani pisni ponudbi/predračunu, ki je predmet sklepanja posla med stranko in podjetjem. Prodajna pogodba in naročilo za nakup sta shranjena pri Prodajalcu in jih lahko kupec po pisnem zahtevku dobi kadarkoli v roku 5 let od opravljenega naročila. Naročilo stranka uradno potrdi z avansom celotnega zneska po ponudbi/predračunu, razen če v ponudbi/predračunu to ni drugače zavedeno. Potrditev ponudbe oz. uradno naročilo stranke velja kot poslovna pogodba med stranko in podjetjem Diplomat d.o.o. za dotično investicijo. Potrjena ponudba/predračun je za obe strani zavezujoč – Enostranske prekinitve pogodbe se rešujejo v skladu s pravno-relavantnimi pravilniki o poslovanju ter relavantnimi zakoni. Stranka se ob potrdilu naročila strinja s splošnimi pogoji poslovanja.

Varovanje podatkov

Podatke o kupcih, ki jih pridobimo na naši Spletni strani skrbno varujemo. Zagotavljamo, da bomo zbrane podatke uporabljali izključno za izvedbo nakupov in izboljšanje delovanja Spletne strani. Več o varovanju zasebnosti si preberite v pravnih obvestilih. Prodajalec ima pred dostavo blaga pravico kontaktirati kupca preko telefona ali e-pošte z namenom preverjanja posredovanih kontaktnih podatkov. V primeru, da na podlagi posredovanih podatkov ne more stopiti v stik s kupcem, lahko prodajalec smatra podano naročilo za nakup kot nično.

Poškodbe izdelka

Kupec je dolžan pri prevzemu izdelka pozorno pregledati embalažo in njeno vsebino. V primeru poškodbe izdelka je kupec dolžan na poškodbo takoj opozoriti dostavljavca. Kupec je dolžan skupaj s poštnim delavcem sestaviti uradni zapisnik, posebej pozorno pa izpolniti rubriko o stanju embalaže in izdelka, ter nemudoma obvestiti tudi prodajalca. Poškodovan izdelek za katerega je kupec pravilno izpolnil rubriko o stanju embalaže in izdelka, ter o tem obvestil prodajalca se z uradnim zapisnikom na stroške Diplomat d.o.o. vrne na naslov pošiljatelja. Po prejemu poškodovanega izdelka bomo v najkrajšem roku poslali kupcu nov izdelek.

V primeru, da kupec opazi poškodbo po dostavi izdelka, vendar v največ 8 dneh po dostavi, poškodbo prijavi na sales@diplomat.si, ali tel. št.: +386 (0) 70 683 868. Pogoj za prijavo poškodbe izdelka v roku 30 dni po dostavi je shranjena embalaža, na podlagi katere se ugotavlja, kje oz. kako je poškodba nastala. Zaželeno je tudi, da je poškodba zabeležena s fotoaparatom in fotografije poslane na naslov sales@diplomat.si. Vse kasnejše reklamacije poškodb izdelka prevozniki upoštevajo le izjemoma in jih v njihovem imenu tudi naše podjetje ne more rešiti.

Dostava

Dostava se vrši po pogojih navedenih na naknadno poslanem predračunu.

Možnost plačil v spletni trgovini:

Neposredno plačevanje v spletni trgovini je onemogočeno. Plačevanje se vrši po plačilnih pogojih navedenih v naknadno poslanem končnem predračunu, ki hkrati služi kot prodajna pogodba med prodajalcem in kupcem.

Navedene cene produktov na spletni strani so le informativne. Prodajalec si pridržuje pravico da kadarkoli in v katerem koli koraku v postopku nakupa spremeni ceno. Cene po klavzuli pripisani vsakemu produktu vsebujejo 9,5% DDV.

Slike so simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja. Pridružujemo si pravico do morebitnih sprememb in napak v katalogu, na internetni strani in ostalih oglasih, brez predhodne najave.

V primeru, da s kupljenim blagom iz kakršnegakoli razloga niste zadovoljni, nam morate blago vrniti v roku 15 dni od dneva prejema pošiljke, da odstopate od pogodbe, pri čemer vam ni potrebno navajati razloga. Blago morate vrniti v roku 15 dni od dneva oddaje sporočila o odstopu od pogodbe. Vrnjeno blago mora biti nepoškodovano in v originalni embalaži. Stroške vračila nosi naročnik, vrnjena pošiljka pa naj bo naslovljena na je naslov:

Diplomat d.o.o.

Sladki Vrh 2a

2231 Sladki Vrh

Vsi uporabniki vso objavljeno vsebino uporabljajo na lastno odgovornost.

Hvala za zaupanje!

Diplomat d.o.o.
Tel1: +386 (0) 2 645 33 30
Tel2: +386 (0) 70 683 868
E pošta: sales@diplomat.si

 

Copyright © 2018 www.diplomat.si All Rights Reserved.  Powered by Alen H.